Realisatie 'mijn omgeving' 

De online omgeving is in 5 maanden neergezet met daarna een toetsing waaruit geen enkele kritische security issue naar voren kwam.

Voor Theodoor Gilissen hebben we een klantomgeving gerealiseerd waar oplossingen worden aangedragen voor het digitaliseren van nota’s. De informatie op nota's komt uit verschillende omgevingen. Een actieve belegger ontvangt daardoor al snel een paar nota's per dag in een envelop.Om de belegger op elk moment van de dag te kunnen voorzien van de gewenste informatie was een 'mijn omgeving' gewenst. In deze omgeving, worden cliënten steeds meer ontzorgd.

Beveiliging heeft de hoogste prioriteit binnen de bancaire wereld dus we namen geen halve maatregelen. Security checks door een onafhankelijke partij werden glansrijk doorstaan. Onze security dienstverlening biedt de kwaliteit die vanuit Theodoor Gilissen vereist wordt.


Bestendigheid en verjongen

Theodoor Gilissen is een private bank die hoge eisen aan zichzelf stelt op het gebied van beleggen, vermogensplanning en kredietverlening. De wortels gaan meer dan 130 jaar terug en relaties duren vaak meerdere generaties. Met focus, onafhankelijk advies en gerichte oplossingen voor particulieren en voor vermogensbeheerders bedient Theodoor Gilissen zijn klanten optimaal.

Theodoor Gilissen wil zijn klanten ook online zo goed gaan bedienen. De doelen die Theodoor Gilissen voor ogen had, waren een betere online communicatie en vooral een intensivering van online interactie tussen bank en klant. Het oude systeem appelleerde niet meer aan de huidige standaarden en sloot niet meer aan bij het ambitieniveau. Er was een nieuwe architectuur nodig. De eerste stap was de CMS pakketkeuze. Die keuze viel op Sitecore vanwege de duidelijke klant-gedreven insteek. Vervolgens werden wij gekozen als e-business partner om het te implementeren en dagelijks te beheren.

Ontzorgen

Om de belegger op elk moment van de dag te kunnen voorzien van de gewenste informatie was een 'mijn omgeving' gewenst. Deze  omgeving, waarin cliënten steeds meer werden ontzorgd, is begin november 2012 geïntroduceerd.

De klant wil dat zijn persoonlijke situatie wordt vertaald naar mogelijkheden op het gebied van content, aanbiedingen, service en interactie. Zo wil een actieve belegger zoveel mogelijk informatie terwijl dit voor een klant in vermogensbeheer juist onrust kan veroorzaken. Theodoor Gilissen Bankiers onderscheidt zich door juist online de breedte en diepte in dienstverlening op te zoeken.

De online omgeving is in een doorlooptijd van 5 maanden gerealiseerd. Uit de daar op volgende toetsing kwam geen enkele kritische security issue naar voren. In de zomer van 2015 hebben we het platform succesvol geüpgraded naar Sitecore versie 8. De eerste Sitecore 8 implementatie in Nederland was hiermee een feit. Technologisch zijn er veel verbeteringen doorgevoerd en kan Theodoor Gilissen nu gebruik maken van het nieuwe Sitecore Experience Platform. Dankzij deze upgrade is de online communicatie en interactie tussen bank en klant verder verbeterd.

Mirabeau Managed Services draagt zorg voor het dagelijks beheer van de online omgeving waarbij wordt voldaan aan de gestelde veiligheidseisen, zowel beleidsmatig als voor specifieke voorzieningen binnen de infrastructuur.

Bekijk de website van Theodoor Gilissen