31 januari 2014

Mirabeau’er wint de Sitecore ‘Most Valuable Professional’ (MVP) award

Sitecore heeft voor de achtste keer de ‘Most Valuable Professional’ Award winnaars benoemd voor baanbrekende innovatie in Customer Experience Management en uitzonderlijke bijdrage aan de Sitecore Community. Mirabeau’er Tom Konings is benoemd tot Digital Strategist MVP. De Sitecore Digital Strategist MVP Award erkent personen die ruime ervaring hebben in het uitvoeren van data gestuurde marketingoplossingen en bewezen succes in het gebruik van Sitecore’s experience platform.

Als creative consultant voor klanten in de financiële branche werkt Tom Konings aan diverse ambitieuze digitale marketing systemen (DMS). Sitecore DMS speelt een centrale rol binnen complexe, door data gedreven, online platformen. Konings heeft hierbij de grenzen van het product opgezocht en nauw samengewerkt met het Nederlandse Sitecore team. Konings daagt Sitecore uit met complexe concepten en vragen die zich bij klanten voordoen en denkt mee over productinnovaties.

Mirabeau is al jaren zeer betrokken en overtuigd partner van Sitecore. Vorig jaar hebben we samen met DTG de ‘Sitecore award of the year’ gewonnen en eerder met Gazelle. We hebben een groot aantal gecertificeerde developers en marketeers die implementaties van Sitecore realiseren voor complexe e-commerce omgevingen en internationale platformen.