25 april 2014

Mirabeau opgenomen in Europese DCG guide


Deze week is de Europese guide met dienstverleners voor Web Content en Customer Experience Management van de Digital Clarity Group (DCG) verschenen. De publicatie bevat profielen van dienstverleners die op dit gebied de best-in-class diensten leveren aan internationale merken. Mirabeau is opgenomen als een van de preferred digital partners. De guide is het resultaat van onafhankelijk onderzoek van DCG naar de prestaties en dienstverlening van Europese service providers en integrators en is een bron voor Europese bedrijven om de juiste partners voor Customer Experience Management te selecteren. 

“In een tijd waar de klant centraal staat speelt software bij elke interactie een belangrijke rol. Het kiezen van een technologie blijft belangrijk, maar verbleekt in vergelijking met de selectie van de service partners die niet alleen zorgen voor de uitvoering van de oplossing, maar deze verweven in de totale customer journey,” aldus Cathy McKnight, partner en analist bij DCG. “Deze guide helpt bedrijven bij het maken van de juiste keuze voor een partner.”

"Wij zijn er trots op dat DCG ons na uitgebreid onderzoek van onze activiteiten heeft opgenomen in deze publicatie," aldus Heini Withagen, Technisch Directeur van Mirabeau. "Onze aanwezigheid in deze gids past bij ons doel om de beste digitale klantervaringen te realiseren voor onze opdrachtgevers. Tevens zien we dat mede door dit soort onderzoeken, opdrachtgevers steeds beter herkennen dat een juiste balans tussen de business-doelen, de User Experience en de technologische mogelijkheden de sleutel zijn tot online succes.” 

De gids is hier te downloaden.