8 mei 2014

Nieuwe Sitecore certificeringen voor developers Mirabeau

Deze maand hebben 8 developers bij Mirabeau de Sitecore CEP (CMS+DMS) 7 Developer upgrade training gevolgd en certificering behaald. De cursus is bedoeld voor ervaren Sitecore gecertificeerde .net ontwikkelaars die dagelijks gebruik maken van de software. In één dag hebben zij zich alle nieuwe features van het digital marketing en CMS platform eigen gemaakt.

Olaf Molenveld, Strategic Director of Development bij Mirabeau, over de training: “Met deze upgrade-training is weer een aanzienlijke groep ervaren Sitecore CMS, DMS en .NET developers helemaal up-to-date met de nieuwste mogelijkheden van het Sitecore 7 platform. Hiermee kan Mirabeau haar klanten nog beter begeleiden tijdens Sitecore CMS implementatietrajecten en klanten optimaal gebruik laten maken van de nieuwste features van het krachtige digital marketing en CMS platform.”

Over Sitecore en Mirabeau

Mirabeau is al jaren zeer betrokken en overtuigd partner van Sitecore. Vorig jaar hebben we samen met DTG de ‘Sitecore award of the year’ gewonnen. We hebben een groot aantal gecertificeerde developers en marketeers die implementaties van Sitecore realiseren voor complexe e-commerce omgevingen en internationale platformen zoals DTG, MoneYou en transavia.com

Lees ook:

Mirabeau’er wint de Sitecore ‘Most Valuable Professional’ (MVP) award