9 mei 2014

Mirabeau aanwezig tijdens AWS Summit Amsterdam

Dinsdag 10 juni vindt de Amazon Web Services Summit plaats in de Beurs van Berlage in Amsterdam. De Summit is een van de belangrijkste evenementen van de cloud computing community. Als Advanced Consulting Partner is Mirabeau een van de sponsors van het event.

De AWS Summit is een gratis, eendaags event dat geheel in het teken staat van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van cloud computing. Er worden best practices getoond en er zijn  meerdere AWS-engineers ter plaatse die verschillende technische sessies geven. De van oorsprong Nederlandse Werner Vogels, vicepresident en Chief Technology Officer van Amazon, verzorgt de keynote tijdens het event. In de partner expo is volop gelegenheid om te spreken met solution providers, waaronder Mirabeau, die kunnen helpen AWS projecten te realiseren.

Het aantal beschikbare kaarten is beperkt en we raden u dan ook aan om tijdig te registreren. Mocht u voornemens zijn dit event te bezoeken en ons willen ontmoeten, stuur dan een mailtje naar marcom(at)mirabeau.nl. We kijken er naar uit u te ontmoeten!
Over AWS en Mirabeau

Amazon Web Services (AWS) is marktleider op het gebied van cloud computing en cloud services. Mirabeau heeft voor diverse klanten zoals voor de NVM, DTG, Jumbo Supermarkten en Vodafone reeds AWS oplossingen geïmplementeerd. Het partnerschap biedt Mirabeau directe toegang tot de AWS organisatie waardoor zij haar klanten nog beter van dienst kan zijn. Dit uit zich in kosteneffectieve, schaalbare online platformen waarbij de mogelijkheden van cloud volop worden benut. Klanten profiteren hierbij van 'pay-per-use' en hoeven niet te investeren in een IT infrastructuur.

Mirabeau beschikt over 41 AWS geaccrediteerde professionals, zowel aan de technisch inhoudelijke kant als business consultants.