31 juli 2014

Mirabeau, Accenture en Sitecore door Computable genomineerd voor Partner van het Jaar Award

Mirabeau is samen met partners Accenture en Sitecore genomineerd voor de Comptuble ‘Partner van het Jaar’ Award. Het project voor transavia.com, waarbij de partijen samen werken aan het versterken van de online propositie van de airline, vormt de aanleiding voor Computable voor de nominatie ‘Partners van het Jaar’. De partijen werken met transavia.com onder andere aan het verbeteren van online reserveringen en andere reis gerelateerde diensten.

Over de samenwerking

In de samenwerking is Accenture de preferred partner voor de levering van de online visie van transavia.com, gebruikmakend van zijn e-commerce oplossing Navitaire dotREZ. Mirabeau richt zich binnen het partnership op de online strategie, de klantervaring en de verkoopdialoog middels het Sitecore platform. Gedurende het project definieert Mirabeau een nieuwe digitale identiteit voor transavia.com en vertaalt deze naar de diverse digitale kanalen als web, tablet en mobiel. Daarnaast verzorgt Mirabeau de managed services voor het beheer van de nieuwe omgeving.

In de samenwerking met onze partners zetten we een sterk team neer met vaardigheden waarmee we in staat zijn om een geheel nieuwe gebruikerservaring te creëren in het digitale domein voor al onze passagiers,” zegt Roy Scheerder, commercieel directeur van transavia.com.

Computable Awards

Computable reikt voor de derde keer de Partner van het jaar Award uit. De prijs wordt tijdens de Computable Awards 2014 begin november 2014 uitgereikt. De redactie van Computable nomineert voor deze onderscheiding tien ict-projecten waarin minimaal drie partijen succesvol hebben samengewerkt. Bekijk hier alle genomineerden en breng tot 15 oktober uw stem uit!

Stem op Mirabeau als Partner van het Jaar 2014!