12 december 2014

Mirabeau voor de vierde keer op rij Best Managed Company

Deloitte en ING maakten deze week de lijst met ‘Best Managed Companies’ 2014 van het Nederlandse midden- en grootbedrijf bekend. Het is voor de vierde keer op rij dat Mirabeau zich onder een van de Best Managed Companies mag scharen en daarmee behaalt Mirabeau de Gold-status in het programma van Deloitte en ING. Deloitte en ING organiseren het Best Managed Companies programma in samenwerking met VNO-NCW en TIAS School for Business and Society.

Over Best Managed Companies

Deloitte organiseert het ‘Best Managed Companies-programma’ voor het zevende achtereenvolgende jaar. Jaarlijks selecteert Deloitte de winnaars door onder meer de strategie, bedrijfsvoering en resultaten van het Nederlandse midden- en grootbedrijf te analyseren met het Business Maturity Model. Het zijn dit jaar rond de 75 bedrijven die zich op een innovatieve wijze aanpassen aan de snel veranderende wereld en de titel ‘ Best Managed Company’ mogen voeren. Slechts vijftien van hen mogen de titel ‘Goldmember’ dragen.