11 december 2014

Transavia.com en Mirabeau winnen Sitecore Digital Innovator Award

Sitecore organiseert jaarlijks de Sitecore Experience Awards. Met deze awards erkennen zij organisaties die met Sitecore-technologie een opmerkelijke aanwezigheid op het web weten te creëren, in combinatie met een bijzondere digitale ervaring die de marketingprestaties naar een hoger peil brengen. Transavia en Mirabeau hebben de Sitecore Digital Innovator Award gewonnen voor het vernieuwde platform van transavia.com.

Volgens de jury hebben Transavia en Mirabeau op innovatieve wijze verschillende systemen op transavia.com weten te integreren om reizigers een betere online ervaring te bieden. De website is meertalig en richt zich op het bieden van een gepersonaliseerde ervaring in de verschillende fasen van de customer journey. Personalisatie is ver doorgevoerd en omvat informatie van externe partijen, agenda-informatie, aanpassing aan het device en – waarschijnlijk een wereldprimeur – aanpassing van de content aan het batterijniveau van het device.

Samenwerking transavia.com en Mirabeau

Mirabeau helpt Transavia.com in samenwerking met partners Accenture en Sitecore met het versterken van de online propositie en het uitbreiden en vernieuwen van het e-commerce platform. Op het vernieuwde platform worden gebruikersbehoeften en business doelstellingen met elkaar verenigd. Iedere passagier wordt voor, tijdens en na de vliegreis voorzien van relevante informatie en online diensten. De passagier staat centraal bij alle ontwikkelingen, met als doel dat iedere individuele passagier persoonlijk wordt bediend en zelf gemakkelijk producten als stoelen en bagage kan bijboeken.

Over de Sitecore Experience Awards

De jaarlijkse verkiezing van de Sitecore Experience Awards kent winnaars in verschillende categorieën en regio´s. De lijst met genomineerden wordt samengesteld door partners, klanten, de pers, analisten en collega´s. Genomineerden wordt gevraagd aan te geven op welke manier ze Sitecore gebruiken, hoe ze betere bedrijfsresultaten behalen door interessante, persoonlijke klantbelevingen te creëren en hun merk krachtig weten weer te geven via alle beschikbare kanalen.