17 december 2014

Mirabeau behaalt MSP competentie binnen Amazon Web Services Partner Network

Mirabeau behaalt als eerste Advanced Consulting Partner van Amazon Web Services (AWS) in Nederland de Managed Service Provider (MSP) competentie. Het competentieprogramma is specifiek ontwikkeld om partners binnen het AWS Partner Network, met een bewezen track-record op het gebied van cloud diensten, te kunnen onderscheiden. Mirabeau heeft de afgelopen jaren voor diverse klanten kosteneffectieve, schaalbare online platformen gerealiseerd waarbij de mogelijkheden van de AWS cloud volop worden benut.

"We hebben veel klanten succesvol geholpen met cloud-vraagstukken en onze expertise wordt nu formeel bekrachtigd door AWS. De toekenning van de MSP competentie is een waardering waar we bijzonder trots op zijn," aldus Hayo Rubingh, Director Application Management bij Mirabeau.

Profiteren van cloud oplossingen

Organisaties zetten cloud computing in om kosten te besparen, flexibiliteit te vergroten, time-to-market van nieuwe oplossingen te versnellen en daarmee hun innovatiekracht te vergroten. Klanten profiteren daarbij van ‘pay-per-use’ en hoeven niet te investeren in een eigen IT-infrastructuur om innovatie te stimuleren. Als AWS Managed Service Partner helpt Mirabeau organisaties deze doelen te bereiken door te adviseren over cloud services en deze te ontwerpen en implementeren. Daarnaast verzorgt Mirabeau 24x7 het beheer van cloud infrastructuren, een onderscheidende propositie ten opzichte van cloud consultancy organisaties.

Partnership AWS en Mirabeau

Amazon Web Services (AWS) is marktleider op het gebied van cloud computing en de diversiteit van Cloud Services. Mirabeau is sinds 2013 Advanced Consulting Partner van AWS en heeft voor organisaties zoals V&D, de NVM, DTG, Jumbo Supermarkten, Intergamma (Gamma, Karwei), Corbion en Maxeda DIY (Praxis, Plan-IT) reeds AWS cloud oplossingen geïmplementeerd.

Mirabeau (300 fte) beschikt op dit moment over 4 officieel gecertificeerde cloud architecten en bijna 60 AWS geaccrediteerde professionals, zowel aan de technisch inhoudelijke kant als business consultants.