10 maart 2015

Mirabeau benoemd tot Sitecore Platinum Implementation Partner

Digital agency Mirabeau is benoemd tot Sitecore Platinum Implementation Partner. Sitecore, wereldwijd leider op het gebied van customer experience-software, heeft recentelijk een nieuw Solution Partner Program uitgerold dat effectiever voorziet in de wensen en behoeften van klanten en partners.

Mirabeau werkt al vele jaren met Sitecore en heeft het platform sterk zien groeien. “Wij hebben het platform zien groeien van een Web Content Management Systeem naar een breed platform waarop de centrale regie van de gehele customer journey kan worden geïmplementeerd", aldus Heini Withagen, Technisch Directeur Mirabeau. "Het is indrukwekkend om te zien hoe het Sitecore is gelukt om een centrale rol te bemachtigen binnen online architecturen en tegelijkertijd toepasbaar te zijn voor zowel kleinere omgevingen als binnen Enterprise architecturen. Het Platinum Partnership is voor ons de erkenning dat we een waardevolle partner zijn waar klanten op kunnen bouwen voor hun bedrijfskritische omgevingen.”

“Wij feliciteren Mirabeau met zijn kersverse status als Platinum Implementation Partner! Hieruit blijkt het vermogen van Mirabeau om de visie van Sitecore op het beheer van de klantenervaring in de praktijk te realiseren en Sitecore-projecten op elke gewenste schaal te implementeren”, aldus Mircea Verbeeren, Partner Director Benelux bij Sitecore. “Mirabeau heeft blijk gegeven van een diepgaand inzicht in het complete productaanbod van Sitecore, uitgebreide ervaring met onze oplossingen en het streven om voor tevreden Sitecore-klanten te zorgen.”

Mirabeau heeft reeds voor vele klanten Sitecore ingezet voor bedrijfskritische omgevingen, zoals bij Transavia, Theodoor Gilissen Bankiers, NVM, MoneYou, LeasePlan Bank, DTG en DAF Trucks N.V. Met Transavia won Mirabeau afgelopen jaar de Sitecore Digital Innovator Award voor het vernieuwde platform van transavia.com.

Het experience-platform van Sitecore combineert het beheer van content, geautomatiseerde marketing, e-mailmarketing, social media, e-commerce, zoekmachine-optimalisatie en analytics binnen één geïntegreerd platform. Het gebruiksvriendelijke platform legt alle interacties van klanten en prospects met een merk tot in detail vast, met inbegrip van hun intenties, zowel voor websites als voor andere digitale kanalen.

Mirabeau benoemd tot Sitecore platinum implementation partner