7 april 2015

Mirabeau benoemd tot business partner Microsoft Azure

Mirabeau is benoemd tot Azure business partner van Microsoft. Dit is vandaag bekend gemaakt tijdens de ‘Graduation Party’ voor Azure business partners op Schiphol. Microsoft kent deze status toe aan partners die zelfstandig volledige Microsoft Azure cloud-diensten aan hun klanten kunnen bieden.

Met dit partnership versterkt Mirabeau haar band met Microsoft rondom Azure cloud-diensten. Deze diensten worden door Mirabeau ingezet om kosten efficiënte, flexibele en innovatieve digitale platformen te leveren. Managed Services is een belangrijk onderdeel van de dienstverlening van Mirabeau om klanten volledig te ontzorgen in het beheer en continue doorontwikkeling van online omgevingen. Cloud speelt hierin een belangrijke rol. De sterke ontwikkeling van Azure services draagt bij aan deze continue innovatie.

Mirabeau heeft reeds voor vele klanten Microsoft Azure ingezet, zoals Q-park, APG, DAF Trucks N.V. en de Pensioenfederatie.

Azure speelt een belangrijke rol in het bieden van innovatieve oplossingen aan onze klanten.

- Heini Withagen, Technisch Directeur van Mirabeau

Waarom wij kiezen voor de cloud

Succesvolle digitale platformen zijn non-stop in beweging. Een flexibele, veilige en stabiele basis is dus essentieel.

Uw platform moet 24x7 veilig, storingsvrij en snel bereikbaar zijn voor een optimale user experience. Hiervoor bieden we hoogwaardige Beheer, Cloud- en Security diensten die we zelf – of samen met partners – aanbieden.