8 april 2015

Bootcamp omnichannel door Mirabeau tijdens What’s going on in Retailing

Donderdag 16 april vindt in de Passenger Terminal in Amsterdam What's going on in Retail plaats. Een dag vol inspiratie op het gebied van consumentengedrag, branding, media en leiderschap. De dag begint met interactieve bootcamps over Omnichannel, Mobile e-commerce, Big Data & Analytics. U krijgt de mogelijkheid van toonaangevende retailers te horen hoe ze succesvol instore, online, social en mobile combineren. Mirabeau verzorgt de bootcamp omnichannel en laat zien hoe u succesvol een omnichannel klantdialoog kunt voeren.

Bootcamp omnichannel - de optimale klantdialoog

Organisaties besteden veel tijd, geld en energie ontwikkelen van een goede relatie met hun klanten. Het voeren van een relevante dialoog is hierbij een grote uitdaging. Succesvolle bedrijven opereren vanuit Customer Experience design. Hierbij zijn veel facetten vanuit de organisatie betrokken, maar het vertrekpunt is altijd de klant. Door de customer journey centraal te stellen ontwikkelt u de organisatie om de klant en zijn touchpoints heen. Tijdens deze bootcamp vertelt Michiel Ooms, Creative Director bij Mirabeau, wat de bouwstenen van de omnichannel journey zijn en hoe u kunt zorgen voor een succesvolle implementatie.

Binnen het bootcamp hoort u van collega-retailers succesverhalen en lessons learned. Tussentijds wisselt u tijdens rondetafelsessies ervaringen uit.

Schrijf in en ontvang korting via Mirabeau!

Als host van het bootcamp omnichannel nodigen wij u graag uit om deel te nemen aan onze rondetafelsessie. Als relatie van Mirabeau heeft u als retailer of brand de mogelijkheid het congres bij te wonen met 20% korting op de toegangsprijs. Retailers kunnen bovendien gratis een collega retailer meenemen. Vermeld de code ‘partner’ in het kortingscodeveld.

Kijk voor meer informatie, het complete programma en inschrijven op www.retailing.nl.