21 april 2015

Workshop Machine Learning

Woensdagavond 29 april organiseren we samen met Microsoft een workshop rondom het onderwerp Machine Learning waaraan jij kunt deelnemen.

Machine Learning is een Microsoft Azure cloud service die helpt verschillende inzichten uit data te verkrijgen. Denk daarbij aan het analyseren van koopgedrag, het analyseren van performance, security en eventuele afwijkingen detecteren. Maar ook product advies geven (klanten die dit kochten, kochten dat ook) en inzichten uit databronnen zoals weerdata of CRM. Op basis van die inzichten kun je gericht beslissingen nemen om bijvoorbeeld conversie te optimaliseren.

Tijdens de sessie komen verschillende onderwerpen aan bod, bijvoorbeeld:

• Wat is Azure Machine Learning?
  • Wat zijn geschikte probleem domeinen?
  • Inspirerende voorbeelden

Maar ook geven we praktische demo’s op het gebied van het ontwerpen van een model, testen en tunen, model als service in architectuur en verschillende integraties.

We starten om 17:00 uur en verwachten rond 20:00 af te sluiten. Wij zorgen voor pizza!

Wil jij je ook inschrijven? Stuur dan een mailtje naar miracademy@mirabeau.nl

Wil je meer lezen over Microsoft Azure? De marketplace biedt diverse services die helpen met verschillende data analyse vraagstukken.