29 mei 2015

Vacanceselect en Mirabeau pakken podium tijdens eTravel 2015

Donderdag 11 juni vindt in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam Emerce eTravel plaats. Een dag vol inspiratie op het gebied van de laatste innovaties, en ontwikkelingen op het vlak van online en e-commerce voor de reisbranche.

Irene Smit (Vacanceselect) en Cyrille Rentier (Mirabeau) presenteren:

Data Driven - van inspireren naar converteren

In een grotendeels prijsgestuurde markt, ondervinden veel consumenten stress bij het online boeken van een vakantie. Het nieuwe platform wat Vacanceselect samen met Mirabeau ontwikkelde, stelt consumenten in staat om zónder stress te zoeken, oriënteren, verdiepen en uiteindelijk boeken van de beste vakantie voor hun gezin. Een optimale user experience die naadloos overgaat van inspireren naar converteren. Ontwikkeld op data, niet op vermoedens: Goed opgestelde hypothesen, kwalitatieve gebruikersonderzoeken en A/B-testing onderbouwen de keuzes binnen het design.

Dankzij continue optimalisatie aan de hand van data, zorgen we direct ná live-gang voor een persoonlijk, relevant aanbod, wat leidt tot betere resultaten.

11:45 – 12:15 Grote Zaal | Emerce eTravel | Pakhuis de Zwijger

Irene is nu 1,5 jaar werkzaam als E-commerce Manager voor Vacanceselect. Zij is verantwoordelijk voor het redesign van het nieuwe Europese online platform dat Vacanceselect in 2014 heeft gelanceerd. Dagelijks zorgt zij ervoor dat vakantie-inspiratie, beleving, reisinformatie en conversie op de nieuwe website met elkaar in balans zijn. Op zo’n manier dat dit de verkoop stimuleert en het merk verder versterkt. Allemaal vanuit de visie om klanten de beste vakantie voor hun gezin te bezorgen.

Cyrille werkt als Senior UX Researcher en Team Lead Insights bij Mirabeau. Vanuit die rol helpt hij opdrachtgevers zoals Vacanceselect bij het creëren van optimale online gebruikerservaringen. Altijd vanuit de eindgebruiker en met inzichten uit kwalitatieve- en kwantitatieve data.

Kijk voor meer informatie en kaarten bestellen op Emerce eTravel