16 juni 2015

Mirabeau toont innovatieve cloud cases tijdens de AWS Summit

Donderdag 2 juli vindt de  Amazon Web Services Summit plaats in de Kromhouthal in Amsterdam. De Summit is een van de belangrijkste evenementen voor de cloud computing community. Als Advanced Consulting Partner is Mirabeau een van de hoofdsponsoren van dit event.

De AWS Summit is een gratis, eendaags event dat geheel in het teken staat van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van cloud computing. Er worden best practices getoond en er zijn meerdere AWS architecten ter plaatse die verschillende technische sessies geven. De van oorsprong Nederlandse Werner Vogels, vicepresident en Chief Technology Officer van Amazon, verzorgt de keynote tijdens het event. In de partner expo is volop gelegenheid om te spreken met solution providers, waaronder Mirabeau, die kunnen helpen AWS projecten te realiseren.

Bekijk hier onze sessie op de Summit waarin we vertellen hoe we de time-to-market voor onze klanten versnellen met behulp van het AWS platform:

Accelerating your business: continuous delivery & immutable infrastructure (with live demo)

11:40-12:00 | Partner Theater | AWS Summit | Kromhouthal

Over AWS en Mirabeau

Amazon Web Services (AWS) is marktleider op het gebied van cloud computing en cloud services. Mirabeau heeft voor diverse klanten zoals voor Maxeda, de NVM, DTG, Jumbo Supermarkten, V&D en Intergamma reeds AWS oplossingen geïmplementeerd. Het partnerschap biedt Mirabeau directe toegang tot de AWS organisatie waardoor zij haar klanten nog beter van dienst kan zijn. Dit uit zich in kosteneffectieve, schaalbare online platformen waarbij de mogelijkheden van de cloud volop worden benut. Klanten profiteren hierbij van 'pay-per-use' en zijn met technieken als continuous delivery in staat hun time to market aanzienlijk te versnellen.

Het aantal beschikbare kaarten voor de AWS Summit is beperkt en we raden dan ook aan om tijdig te registreren.

Mocht u voornemens zijn de AWS Summit te bezoeken en ons willen ontmoeten, stuur dan een mailtje naar Marcel Leicher. We kijken er naar uit u te ontmoeten!

E-mail Marcel