12 augustus 2015

'The best of both worlds' Mirabeau vertelt in China over Data-Driven UX Design

Natuurlijk wil je klanten een optimale User Experience bieden. En ná live-gang maak je idealiter je online platform elke dag een beetje beter. Hoe? Cyrille Rentier, senior UX researcher bij Mirabeau gaf tijdens het grootste Experience Design congres van Azië IXDC, in Beijing de workshop ‘Data-Driven UX Design: The Best of Both Worlds’.

Cyrille (Mirabeau) presenteert tijdens IXDC 2015 Beijing
Sr. User Experience Researcher Cyrille geeft tijdens IXDC 2015 de workshop: Data-Driven UX Design: The Best of Both Worlds'.
Mirabeau geeft tijdens IXDC in China de workshop
De bezoekers werken tijdens de workshop samen om hun doelen en KPI's vast te stellen.
We learned how to improve the online platform continually and how to create data driven UX design that will be accepted by the management.

De bezoekers leren tijdens de workshop om een goede optimalisatie roadmap op te zetten die gebaseerd is op een KPI-model en hoe je kwantitatieve en kwalitatieve data gebruikt om continu te optimaliseren. En tot slot, hoe zorg je ervoor zorgt dat het management het belang van data-driven UX design inziet?

Cyrille geeft de workshop
Tijdens de workshop deelt Cyrille Hollandse stroopwafels uit aan de Chinese bezoekers.

Nieuwsgierig geworden?

Lees Cyrille's Linkedin Pulse 'How to improve your online platform continually' of bekijk de mogelijkheden om zelf een workshop te volgen of voor jouw bedrijf te organiseren.

Lines&Lanes verzorgde als business-partner van Mirabeau de communicatie, organisatie en begeleiding op IXDC in China.