22 september 2015

Ons brein is voorspelbaarder dan je denkt!


Hoe bewegen mensen zich online, en hoe verleid je ze tot jouw conversiedoelen? Gefascineerd door de werking van het brein onderzoekt behavior analyst Linda Bouwman hoe ons gedrag tot stand komt. 

Op 24 september deelt Linda namens de Shopping Tomorrow expertgroep ‘Customer experience management’ de belangrijkste persuasion technieken op Shopping Today in Utrecht. Shopping Today is dé jaarlijkse update over (e-)commerce. 

Seminar: Door Persuasive Design conversie optimaliseren

Door vanuit verleidingstechnieken te optimaliseren, is er veel winst te behalen. Maar hoe doe je dat? Tijdens de seminar van Linda leer je wat er allemaal gebeurt onder die hersenpan van je bezoeker en hoe je hem of haar verleidt naar jouw conversiedoelen. Linda zet tijdens haar seminar een aantal gedragsboosters voor je op een rij. De praktische toepassingen worden onderbouwd vanuit inzichten uit de wetenshap, neuro-economics en psychologie. Maar ook de ‘mindfucks’ mogen niet ontbreken! So be prepared en laat je meenemen in de wonderlijke wereld van het fascinerende brein.

Leer in deze sessie:

  • Hoe het brein van de eindgebruiker werkt en hoe je daarop inspeelt met diverse technieken;
  • Hoe verbeter je de online customer experience door gebruik te maken van persuasive patterns.

Voor wie:

De seminar van Linda Bouwman is zeer interessant voor e-commerce managers, customer experience managers en marketeers. Je verlaat de sessie met een serie bewezen technieken die op jouw platform ingezet kunnen worden om de gebruikersbeleving te optimaliseren en daarmee conversie en customer experience te verhogen.

Mis de sessie van Linda op 24 september om 11.30 uur niet en meld je direct aan voor Shopping Today!