23 september 2015

Mirabeau en Transavia genomineerd voor prestigieuze Lovie Awards


De nieuwe online identiteit van Transavia is genomineerd voor beste travel/tourisme website door de Lovie Awards, een Europese Award gericht op excellente Internet prestaties.

Binnen de airline branche zet de vernieuwde omgeving van Transavia een geheel nieuwe norm in user experience design. De online identiteit die Mirabeau heeft neergezet voor Transavia is het startschot geweest voor een volledige re-branding van Transavia. Lees hier alles over de case van Transavia.

Volgens Nik Roope, Executive Chair van IADAS, excelleren Transavia en Mirabeau in de travel/tourisme categorie. Mirabeau heeft lef in digitale innovatie en creativiteit getoond. 

This award is a testament to the skill, ingenuity, and vision of Mirabeau.

Als Finalist, komen Mirabeau en Transavia ook in aanmerking voor een People's Lovie Award, waarvoor tot 8 oktober online wordt gestemd door fans over de hele wereld. De uitreiking van de Lovie Awards vindt plaats op 12 november 2015 in London.

Ook fan van Transavia? Spread the love & breng je stem uit via: https://www.peopleslovie.eu/#travel-tourism-0