30 oktober 2015

Mirabeau onderdeel van Partner Advisory Council Sitecore

Mirabeau is als een van de Platinum partners in Europa verkozen tot lid van de Partner Advisory Council van Sitecore. Mirabeau zal het CMS platform adviseren op basis van de digitale ambities van haar Sitecore klanten, zoals Transavia, Theodoor Gilissen Bank, Q-Park, DTG, Moneyou, SUNDIO en NVM.

Als Platinum Sitecore Partner was Mirabeau aanwezig bij de eerste council op 15 oktober in Engeland. Het thema ‘Consumption based licensing’ staat de komende periode centraal en sluit aan bij de cloud beweging die het mogelijk maakt dynamisch mee te groeien met het bezoekvolume. Een dynamisch afrekenmodel voor licenties - ‘betalen wat je gebruikt’ -  sluit goed aan bij Cloud pricing modellen. Sitecore loopt binnen de software partijen voorop wat betreft dit thema.

Heini Withagen, oprichter en CTO van Mirabeau: “Als lid van de council zit Mirabeau dicht bij het vuur en kunnen we ervoor zorgen dat de wensen van de klant sneller op de roadmap van Sitecore komen. Zo kunnen onze klanten hun digitale bedrijfsstrategie sneller implementeren en optimaliseren. Dit is bijvoorbeeld van belang voor een groot concern als Achmea, dat net voor Sitecore gekozen heeft en waarvoor Mirabeau partner is op het gebied van User Experience.”

Mirabeau zal de komende twee jaar een actieve rol blijven spelen in de partner council en Sitecore adviseren.