12 november 2015

Snel up-to-speed met Mirabeau Kickstarters

Kickstarters

Omdat een transitie naar een nieuw modern platform vaak maanden tijd in beslag neemt introduceert Mirabeau nu Kickstarters: een oplossing waarmee we razendsnelle livegang garanderen.

De digitale transformatie is in volle gang. Om voorop te blijven in het continu veranderende speelveld hebben organisaties een platform nodig waarmee ze in hoog tempo kunnen inspelen op de steeds veranderende klantvraag.

"Met de Kickstarters garanderen wij een substantieel lagere investering in vergelijking met een traditioneel herbouw traject. Daarnaast biedt onze aanpak ruimte voor een maatwerk inrichting, bij kant-en-klare SaaS oplossingen gelden op dit vlak vaak beperkingen". Aldus Walter Hottinga, Sales Director bij Mirabeau.

Snel waarde creëren met een geïntegreerde oplossing van Mirabeau

De Kickstarter is een geïntegreerde oplossing waarmee in korte tijd een innovatief en modern digitaal platform op basis van hybris, Sitecore of EPiServer staat. Door de krachtige combinatie van – reeds ontwikkelde - technologie, design en een Agile werkwijze zijn onze klanten snel up-to-speed.

Dankzij een speciaal ontwikkelde flexibele front-end bieden Kickstarters een optimale beleving op de diverse devices. Mirabeau heeft daarnaast haar bewezen cloud expertise doorvertaald naar een standaard cloud platform voorzien van een continuous delivery motor.

Een nieuw platform zonder lange doorlooptijden en hoge investeringen. Snel waarde creëren, daar draait het om bij deze nieuwe oplossing. Lees hier meer over onze Kickstarters.