1 december 2015

Mirabeau voor vijfde keer op rij Best Managed Company

Mirabeau is dit jaar wederom een van de best geleide bedrijven van het midden- en grootbedrijf van Nederland. Dat maakte Deloitte 1 december bekend. Het is voor de vijfde keer op rij dat Mirabeau tot een van de Best Managed Companies behoort. Daarmee behoudt Mirabeau de exclusieve Gold-status in het programma.

Deloitte en ING beoordeelden de strategie, de bedrijfsvoering, de mate van innovatie en de financiële resultaten. Op alle pijlers scoorde Mirabeau consistent bovengemiddeld.

Heini Withagen, directeur van Mirabeau: "Het Best Managed Companies programma zien we als een jaarlijkse meetlat om naast de vakinhoudelijke richting van Mirabeau ook te worden beoordeeld op alle andere bedrijfsmatige aspecten. We zijn trots dat we voor de 5e keer op rij zijn verkozen tot een van de beste bedrijven van Nederland. Voor onze medewerkers een groot compliment en voor onze klanten de zekerheid dat ze door een stabiele, goedlopende organisatie worden bediend."

Mirabeau voor vijfde keer op rij Best Managed Company

Over Best Managed Companies
Voor het achtste achtereenvolgende jaar ging Deloitte op zoek naar de best geleide bedrijven binnen het Nederlandse midden- en grootbedrijf. De kwalificatie is een initiatief van Deloitte en ING in samenwerking met Erasmus Rotterdam School of Management, Erasmus Centre for Entrepreneurship en Management Team. Het BMC programma richt zich op Nederlandse ondernemingen die een omzet kennen van minimaal vijftien miljoen euro, financieel gezond zijn en een aandeelhoudend of zelfstandig bevoegd management hebben. Een overzicht van de winnaars vind je hier