30 maart 2016

Mirabeau verzorgt Bootcamp tijdens What’s going on in Retailing?

Donderdag 7 april vindt in Media Plaza Utrecht de 25e editie van het congres What's going on in Retailing? plaats. Een dag vol Omnichannel inspiratie.  De dag begint met vier interactieve bootcamps over Big Data & Customer Insights, Ecommerce, Customer Centricity en Digital Strategy. In de bootcamps delen collega-retailers hun succesverhalen en lessons learned.
Edgard Beckand, Principle Digital Strategist bij Mirabeau verzorgt de bootcamp over Digital Strategy. Hij gaat met tafelgenoten in gesprek over de impact van een Customer Experience strategie op hun organisatie.

Digital Transformation: van theorie naar praktijk

We weten allemaal hoe belangrijk het is om als retailer te transformeren naar een organisatie waarin digital niet langer een middel is maar een integraal onderdeel de bedrijfsvoering. Er zijn veel keynotes en artikelen over het onderwerp Digital Transformation. Deze bronnen zijn vaak heel waardevol om interne stakeholders te overtuigen. De echte uitdaging komt echter pas daarna. Wat betekent digital transformation nu echt voor retailers? Hoe vertaalt dit zich naar de dagelijkse praktijk?
In deze bootcamp deelt Edgard Mirabeau’s ervaringen met gerenommeerde e-commerce partijen en discussieert hij over een succesvolle implementatie.

Meer lezen? Ga naar www.retailing.nl