2 juni 2016

Mirabeau deelt visie op klantloyaliteit tijdens Emerce B2B Online

Donderdag 16 juni vindt Emerce B2B Online plaats in Maarssen. Dit is hét evenement voor professionals op het gebied van digital marketing en e-commerce in business-to-business omgevingen.

In meer dan twintig sessies presenteren experts, collega’s en onderzoekers uit binnen- en buitenland de beste B2B praktijkvoorbeelden en cases. Met succesfactoren, do’s & dont’s, lessons learned en de laatste trends, strategieën en ontwikkelingen op het gebied van B2B marketing en sales.

Ook dit jaar is Mirabeau vertegenwoordigd op B2B Online. Adjan Kodde, CEO van Mirabeau, laat aan de hand van een aantal aansprekende cases zien hoe groot de invloed is van customer experience op loyaliteit van klanten. En natuurlijk waarom die loyaliteit zo belangrijk is gebleken.

Adjan Kodde op Emerce B2B Online: Bouwen aan klantloyaliteit

Donderdag 16 juni 2016
11.30 - 12.00  |  Zaal 2
Inn Style, Maarssen

De invloed van customer experience op loyaliteit binnen B2B

De B2B wereld is per definitie een zakelijke omgeving, maar daarbinnen werken mensen. Door de mensen achter je zakelijke klanten als vertrekpunt te nemen in je digitale transformatie kan je een onderscheidende customer experience bieden die leidt tot een top of mind positie en loyaliteit. Veel succesvolle online spelers investeren een groot deel van hun marketingbudget niet in advertising, maar in een betere (digitale) tooling en service voor hun klanten. Aan de hand van een aantal aansprekende cases laten we zien hoe groot de invloed is van customer experience op loyaliteit van klanten. Lees hier meer over het opbouwen van loyaliteit binnen B2B.

Wil je B2B Online bijwonen?
Stuur een e-mail naar MarCom@mirabeau.nl en maak kans op twee dagkaarten.