30 juni 2016

Air France kiest als airline voor Mirabeau

Mirabeau kiest voor een internationale focus op airlines. Recent koos China Southern Airlines voor Mirabeau en nu mogen we bekend maken dat Mirabeau Air France gaat helpen met de strategie, concept en user experience design voor alle digitale touchpoints. Franse luchtvaartmaatschappij Air France is vierde airline waarmee Mirabeau gaat samenwerken, na KLM, Transavia en China Southern Airlines.

Adjan Kodde van Mirabeau: "De (digitale) customer experience is van groot belang in de competitieve markt van airlines. We zijn dan ook zeer verheugd dat we onze kennis en ervaring op dit gebied nu ook mogen inzetten voor Air France." We merken dat we met onze klanten KLM en Transavia in een heel competitief speeldveld zitten in Europa. Dat zorgt ervoor dat ons werk ook op internationaal niveau gezien wordt. Air France heeft voor Mirabeau gekozen vanwege onze visie op user experience design en op de manier waarop we design en techniek inzetten. Wij begrijpen de airline industrie écht."

Multi-disciplinaire teams

We gaan een Agile way of working introduceren binnen de digitale projecten van Air France. De werkzaamheden met verschillende blended multi-disciplinaire scrum teams, verdeeld over Parijs en Amsterdam, zijn inmiddels gestart.