6 juli 2016

Mirabeau helpt bedrijven succesvol Agile te werken

Digital agency Mirabeau brengt al haar ervaring met Agile werken onder in een nieuwe dienst: Agile Transitioners. Het doel is om de vraag van organisaties naar Agile implementatie of consultancy gericht te bedienen.

Zowel de markt als de interne omstandigheden zijn voortdurend in beweging. Een belangrijk voordeel van een Agile werkwijze is de mogelijkheid om heel snel in te kunnen spelen op deze veranderingen. Bij veel organisaties staat Agile werken dan ook bovenaan de agenda, maar de overgang naar een andere manier van werken brengt de nodige uitdagingen met zich mee.

De Agile Transitioners van Mirabeau helpen organisaties en teams actief de transitie te maken naar een werkwijze die gericht is op het verkorten van de time-to-market en het snel leveren van concrete resultaten.

Bij Mirabeau heeft de Agile werkwijze zich inmiddels bewezen. Niet alleen onze teams, maar ook onze klanten als SNS Bank, Maxeda en Transavia profiteren van de voordelen. De werkwijze is overzichtelijk, beheersbaar en er worden concrete resultaten behaald. Volgens de Scrum methodiek leveren zelfsturende teams bijvoorbeeld elke twee weken een werkend product op.

Meer weten over Agile – Scrum werken?
Ontdek wat onze Agile Transitioners kunnen betekenen voor jouw organisatie, of bekijk onze Scrum Essentials training via de Mirabeau Academy.