10 augustus 2016

Redesign Transavia genomineerd voor German Design Award


De nieuwe identiteit van Transavia is genomineerd voor een German Design Award, één van de hoogste onderscheidingen in het internationale design landschap.

Mirabeau en Transavia hebben samen het e-commerce platform van de airline vernieuwd als onderdeel van de nieuwe digitale strategie. Transavia's missie 'it's a pleasure' is leidend in alle communicatie-uitingen. Het digitale platform is ontworpen vanuit een human-centered aanpak. Op basis van user research zijn zelfs bestaande webconventies verbannen uit de booking flow. De vernieuwde ‘mijn Transavia’-omgeving zet dan ook een geheel nieuwe norm in user experience design.

De online identiteit die Mirabeau heeft neergezet voor Transavia was het startschot voor een volledige re-branding. De nieuwe online en offline identiteit bedient iedere individuele passagier op een vrolijke en persoonlijke manier. Lees hier meer over ons werk voor Transavia. 

De German Design Award is een internationaal erkende prijs van de ‘German Design Council’. Het doel van de prijs is om ontwerptrends te ontdekken, presenteren en onderscheiden. De winnaars van de German Design Award worden bekend gemaakt in november 2016. De uitreiking vindt plaats in februari 2017.