23 augustus 2016

Wie wordt de beste Digital Transformer van Nederland?

Digital Transformers reikt op 6 oktober 2016 voor de tweede keer de Digital Transformers Award (DTA) uit. Tijdens de uitreiking worden de grootste digitale game-changers van Nederland in de schijnwerpers gezet. Mirabeau is een van de founding partners van het initiatief. Als digital agency leidt Mirabeau klanten door hun digitale transformatie zodat zij voorop blijven lopen in de digitale wereld.

De digitale revolutie raast als een tsunami door Nederlandse bedrijven en stelt nieuwe eisen aan de organisatie van de toekomst. Een belangrijke rol is hierin weggelegd voor startups, die digitale mogelijkheden snel toepassen en zo een belangrijke rol spelen in de noodzakelijke transformatie. Vooral grote organisaties met enige historie hebben moeite met de omschakeling. Om deze fundamentele verandering te realiseren, is er steeds meer behoefte aan digital transformers.

Nomineer de beste Digital Transformer

Digital Transformers springt in op deze behoefte en mobiliseert kennis en kunde om bedrijven snel en effectief aan de digitale wereld te laten participeren. Tijdens de uitreiking van de Digital Transformers Award komt digitaal talent in Nederland in contact met elkaar en met bedrijven die met de digitale inhaalslag bezig (willen) zijn. Een uitgelezen kans om kennis op te doen, te discussiëren en te netwerken. Iedere change-maker die nauw betrokken is bij deze vertaalslag kan zichzelf of een ander online aanmelden. De inschrijvingen sluiten 23 september.

Uitreiking Digital Transformers Award 2016

De tweede editie van de Digital Transformers Award vindt plaats op donderdag 6 oktober 2016, als onderdeel van Amsterdam eWeek. De opzet blijft grotendeels ongewijzigd: drie kandidaten pitchen voor de winst en worden door het publiek aan de tand gevoeld. In de finale wordt bepaald wie zich Digital Transformer 2016 mag noemen. Wie wordt de opvolger van Robert van Geffen, die namens Philips de DTA 2015 in ontvangst nam? De beslissing wordt gemaakt aan de hand van de digitale visie, digitale kennis & vaardigheid en de realisatiekracht van de genomineerden. Het event vindt ‘s avonds plaats in de A’DAM Toren.