5 september 2016

Mirabeau opent eerste kantoor in Guangzhou China

Digital agency Mirabeau opent haar eerste kantoor in Guangzhou, China. Het nieuwe kantoor ligt in het economisch kloppend hart van China, de zogeheten 'Pearl River Delta regio'. Sinds 2015 staat in China het Internet Plus plan centraal en daarmee is Digitale Transformatie ook bij Chinese bedrijven hoog op de agenda komen te staan. Met dit nieuwe lokale kantoor kan Mirabeau Chinese bedrijven beter helpen met hun Digitale Transformatie en daarmee hun zichtbaarheid op de internationale markt gaan vergroten.

Mirabeau's expertise in onder andere de Travel & Hospitality branche, heeft inmiddels gezorgd voor prachtige projecten. Zo koos China Southern Airlines (de grootste airline van Azië en de op vier na grootste airline ter wereld) eerder dit jaar al voor Mirabeau om de nieuwe app voor de airline te ontwikkelen. Samenwerken tussen de twee bedrijven zal een stuk makkelijker worden dankzij het nieuwe kantoor, aangezien het hoofdkantoor van China Southern Airlines ook in Guangzhou ligt.

Om de nieuwe mobile app te ontwikkelen hebben Mirabeau en China Southern Airlines de afgelopen maanden samengewerkt in cross-cultural blended teams. Cyrille Rentier, Business Lead Azië binnen Mirabeau legt uit: "Onze Europese experts werken nauw samen met lokale 'digital natives'. Door onze kennis op het gebied van UX design en techniek met lokale kennis van de markt te combineren zorgen we ervoor dat onze klanten in Azië voorop lopen in de digitale wereld."

Het nieuwe kantoor van Mirabeau is gelegen op 85 Huacheng Avenue in
Zhujiang New Town, onderdeel van Guangzhou's Central Business District.

Een nieuw kantoor openen in Guangzhou past goed in Mirabeau's internationale plan voor uitbreiding. Afgelopen maand vertelde Adjan Kodde (Oprichter en Directeur van Mirabeau) over Mirabeau's internationale focus: "We kiezen specifieke branches voor onze internationale uitbreiding en we zijn nu officieel van start gegaan binnen de airline branche." Mirabeau werkt inmiddels al tien jaar samen met de Europese airlines KLM en Transavia. Recent koos China Southern Airlines, HNA Group en Air France ook voor Mirabeau. Kodde: "Nieuwe klanten kiezen voor Mirabeau vanwege onze visie op het gebied van user experience design en vanwege onze diepgaande kennis van de branche."

Het nieuwe kantoor van Mirabeau is gelegen op 85 Huacheng Avenue in Zhujiang New Town, onderdeel van Guangzhou's Central Business District. In oktober opent Mirabeau het nieuwe kantoor officieel met een traditionele ceremonie.