20 september 2016

Shopping Today: Hoe creëer je next level customer experiences?


Op 22 september deelt Nick van der Linde namens de Shopping Tomorrow expertgroep ‘Customer Experience Management’ zijn kennis over user experience design op Shopping Today in Utrecht. Dé jaarlijkse update over (e-)commerce. 

Seminar: Context is King — anticipatory design en next-level customer experiences

Anticipatory design is een ontwerpfilosofie waarin digitale touchpoints en user interfaces inspelen op de context van een eindgebruiker. Dankzij inzichten uit data, sensoren en gedrag zijn er oneindig veel mogelijkheden voor het ontwerpen van succesvolle digitale ervaringen. 
Deze nieuwe mogelijkheden brengen ook vragen met zich mee over privacy en vertrouwen. Heeft Spotify wel toegang tot jouw locatie nodig om je nieuwe muziek te kunnen aanraden? In zijn presentatie laat Nick allerlei goede (en slechte) voorbeelden zien, en vertelt hij over de do’s en don’ts bij het ontwikkelen van ‘slimme’ producten en diensten.

Voor wie:

Het seminar van Nick is zeer interessant voor e-commerce managers, customer experience managers en marketeers. Je verlaat de sessie met inzichten die je op jouw platform kan inzetten voor het ontwerpen van snellere, leukere en succesvollere digitale ervaringen.
Kom ook naar de sessie van Nick op 22 september om 14.20 uur in de Copraloods.

Nick van der linde shopping today | Mirabeau