30 september 2016

Digital agency Mirabeau opent kantoor in Parijs

Digital agency Mirabeau opent per 1 oktober de deuren van haar eerste kantoor in Parijs. De nieuwe vestiging ligt in het bruisend hart van deze wereldstad, tussen kantoren van digital natives als Facebook, Google en Twitter. Het bureau met klanten zoals China Southern Airlines en Air France-KLM kondigde eerder dit jaar internationale uitbreiding aan en opende recent een kantoor in Guangzhou, China. Deze vestiging in Parijs is de volgende stap.

Mirabeau's expertise in onder andere de Travel & Hospitality branche, heeft inmiddels gezorgd voor prachtige projecten. Zo koos Air France eerder dit jaar voor Mirabeau om met elkaar te werken aan een betere user experience. Samenwerken tussen de twee bedrijven zal een stuk makkelijker worden, aangezien het hoofdkantoor van Air France ook in Parijs ligt. Vanuit Parijs verwacht Mirabeau ook andere Europese bedrijven beter te kunnen helpen met het optimaliseren van hun customer experience.

Mirabeau opent kantoor in Parijs | Mirabeau
Team Mirabeau en Air France voor het nieuwe kantoor van Mirabeau in Parijs.
Mirabeau opent kantoor in Parijs | Mirabeau
Het nieuwe kantoor van Mirabeau in Parijs is gelegen aan Rue Scribe nr. 17 in het 9e Arrondisement, recht tegenover de Opéra en Galeries Lafayette.

Een nieuw kantoor openen in Parijs past goed in Mirabeau's internationale plan voor uitbreiding. Afgelopen maand vertelde Adjan Kodde  (Oprichter en Directeur van Mirabeau) over Mirabeau's internationale focus: "We kiezen specifieke branches voor onze internationale uitbreiding en we zijn nu als eerste van start gegaan in de airline branche." Mirabeau werkt inmiddels al tien jaar samen met de airlines KLM en Transavia. Recent kozen China Southern Airlines en Air France ook voor Mirabeau. Kodde: "Nieuwe klanten kiezen voor Mirabeau vanwege onze visie op het gebied van user experience design en vanwege onze diepgaande kennis van de branche."