3 oktober 2016

Vier finalisten Digital Transformers Award bekend

De finalisten van de Digital Transformers Award zijn bekend. Uit ruim 50 inzendingen zijn Anouk Beeren (Deli XL), Wilko Klaassen (Husqvarna), Arnoud Klerkx (Sanoma Learning) en Michel Alsemgeest (TNT) als laatste kanshebbers overgebleven.

Digital Transformers Award uitreiking

Op donderdag 6 oktober wordt de beste digitale change-maker van Nederland gekozen tijdens de Digital Transformers Award uitreiking in de A’DAM Toren.

Tijdens Digital Transformers Award, onderdeel van Amsterdam eWeek, worden de grootste digitale veranderaars in Nederland in de schijnwerpers gezet. Een uitgelezen kans om kennis op te doen, te discussiëren en te netwerken met 150 change-makers in digitale verandering. Mirabeau is een van de founding partners van het initiatief.

CEO’s van Philips, Microsoft en Transavia versterken line-up

Vier finalisten pitchen voor winst

Na de talks van de sprekers pitchen de vier kandidaten voor de winst en worden zij door het publiek aan de tand gevoeld. In de finale wordt bepaald wie zich Digital Transformer 2016 mag noemen. De beslissing wordt gemaakt aan de hand van de digitale visie, digitale kennis & vaardigheid en de realisatiekracht van de finalisten. Lees hier meer over de vier finalisten.

Erbij zijn? Vraag een ticket aan door een mail te sturen naar marcom@mirabeau.nl.