12 oktober 2016

Transavia finalist Dutch Design Award

Transavia is één van de 3 finalisten voor de Best Client Award 2016. En daar is Mirabeau heel erg trots op. De Award is een speciale prijs van de Dutch Design Awards voor opdrachtgevers die design strategisch inzetten voor hun organisatie. Andere kanshebbers zijn Brabantia en MultiTankcard.

Vind je ook dat Transavia een Dutch Design Award verdient? Breng via deze link eenvoudig je stem uit door te liken of tweeten.

Re-branding Transavia
In een extreem concurrerende markt koos Transavia ervoor design bewust in te zetten en het merk een impuls te geven met een complete re-branding. Het resultaat is meetbaar: het aantal online boekingen van de Transavia site overstijgt inmiddels de boekingen via intermediaire sites. Dit is volgens de commissie een voorbeeld van een zeer knappe combinatie van online design, good old grafisch design, usability en design thinking: een heel moderne case, met bewezen resultaat.

Uitreiking Dutch Design Awards

Tijdens de uitreiking op zaterdag 29 oktober wordt op Dutch Design Week in Eindhoven de winnaar van de Best Client Award 2016 bekend gemaakt.