30 november 2016

Mirabeau deelt visie op service design tijdens eFinancials

Op 13 december 2016 komen, in Pakhuis de Zwijger, de meest vooruitstrevende financiële instellingen en disruptors samen om hun kennis over de laatste digitale innovaties in bank- en verzekeringswezen te delen.

Ook dit jaar is Mirabeau vertegenwoordigd op eFinancials. Dagmar Tolenaar en Peet Sneekes, Creative Consultants bij Mirabeau, dagen je tijdens hun sessie uit om producten te creëren die je klant écht raken.

Service design: Serve or get served

11:45 – 12:15 uur – kleine zaal - Dagmar Tolenaar & Peet Sneekes (Mirabeau)

Stel je voor: je staat op het punt om een klein ding op te pakken (Fintech oplossing) en je hebt je organisatie mee weten te krijgen. Los van bestaande processen, wat ga je NU dan doen?

Fintech wint alleen als jij als bank echte waarde wilt toevoegen. Organisaties moeten de marketing en campagne gedachte loslaten en excelleren in het leveren van een outstanding service. Een service die het leven ietsje mooier maakt en de klant raakt.

Hoe maak je de vertaling van jouw idee naar een waardevolle oplossing voor de klant? Welke rol speelt service design hierin? Hoe maak je een minimal lovable product? Dit zijn vragen waarover Dagmar en Peet je laten nadenken tijdens hun sessie.

Voor wie:

De sessie van Dagmar is zeer interessant voor hoger- en middenmanagement van banken, verzekeraars, hypotheekverstrekkers, pensioenfondsen en overige financiële instellingen. Je verlaat de sessie met inzichten die je op jouw platform kan inzetten voor het creëren van producten die je klant écht raken.

Over Mirabeau

Sinds 2001 ontwikkelt Mirabeau platformen en digitale toepassingen voor financiële marktleiders - zoals MoneYou, SNS Bank, Achmea, APG en ING Bank - waarop dagelijks miljoenen klanten feilloos hun weg vinden. Door customer experience, vernieuwende technologie en een agile werkwijze samen te brengen, kunnen onze opdrachtgevers in hoog tempo inspelen op de steeds veranderende klantvraag en marktontwikkelingen.

Meer informatie over Mirabeau en onze Finance projecten? Klik hier

Over Emerce eFinancials

Emerce eFinancials is hét Nederlandse Finance event voor professionals in online uit het bank- en verzekeringswezen. Centraal staat ‘the future of finance’. Welke invloed hebben de laatste online ontwikkelingen op de financiële sector? Hoe zet u nieuwe kansen naar uw hand? Wat doen grote internationale spelers en hoe succesvol zijn startups en challengers in de markt? Alle digitale innovaties in Finance komen 13 december samen in één event.

Over Mirabeau:

Meer informatie over Mirabeau en onze Finance projecten? Klik hier.

Over Emerce eFinancials:

Meer informatie over eFinancials of wil je tickets kopen? Klik hier.