13 januari 2017

Mirabeau oprichter Adjan Kodde nummer zes in Adformatie100

De jaarlijkse lijst met de 100 onmisbare mensen in de marcomwereld werd donderdag 12 januari bekend gemaakt tijdens de presentatie van de 2017 editie van de Adformatie100. Adjan Kodde, oprichter van digital agency Mirabeau en voorzitter van branchevereniging Dutch Digital Agencies (DDA), mag de 6e plek innemen.

Grote internationale stappen

Internationalisering staat hoog op de agenda. Na de aankondiging van internationale uitbreiding opende Mirabeau vorig jaar vestigingen in Parijs en China.

De overname door de Amerikaanse gigant Cognizant in december is de ultieme kroon op 16 bouwen aan zijn bureau’,vertelt Bert Hagendoorn van Dutch Digital Design in Adformatie.‘En het is fijn samenwerken met Adjan als voorzitter van de DDA, waar we dit jaar met Dutch Digital Design onderdeel van zijn geworden.

Na een succesvol eerste jaar gaat het nog beter met de internationalisering van Nederlandse digitale bureaus. ‘Adjan wist Dutch digital design internationaal op de kaart te zetten’ looft Hans Brouwer van MassiveMusic.

Over Adformatie100

De Adformatie100 wordt jaarlijks gepresenteerd en uitgegeven. De lijst wordt bepaald door vakgenoten en lezers van Adformatie. Geïnteresseerd in wie er nog meer in de Adformatie 100 staan? De lijst vindt je hier.