20 maart 2017

Mirabeau en Transavia lanceren nieuwe chatbot

Digital agency Mirabeau en Transavia hebben samen een chatbot ontwikkeld op Facebook Messenger waarmee klanten in een vloeiend gesprek worden meegenomen door de ticket-selectie en het aankoopproces.

Airlines zoals Transavia weten dat, als ze de concurrent voor willen blijven, ze daar moeten zijn waar de digitale klant zich écht begeeft.
Conversational interfaces is een game-changer die dit mogelijk maakt.

'Toen Mirabeau ons benaderde met hun voorstel, waren we meteen enthousiast', zegt Ines Verburgh, Innovation Lead bij Transavia. 'We wisten dat chatbots “the next big thing” waren, en Mirabeau liet zien hoe die van toegevoegde waarde te zijn voor Transavia'.

Bekijk de Transavia chatbot case hier.

Over Mirabeau

Mirabeau helpt merken zoals Transavia om in hoog tempo in te spelen op de steeds veranderende klantvraag. Vanuit klantbehoefte en gedrag, ontwikkelen we platformen voor marktleiders waarop dagelijks miljoenen klanten feilloos hun weg vinden. Sinds november 2016 is Mirabeau A Cognizant Digital Business. Door samen te gaan kunnen we klanten nog beter en breder bedienen in een digitale competitieve wereld.

Over Transavia

Transavia, onderdeel van de AIR FRANCE KLM Group, verzorgt al 50 jaar lijndiensten en chartervluchten naar meer dan 110 bestemmingen, met name in Europa en Noord Afrika. Het is de meest toegankelijke budgetluchtvaartmaatschappij van Europa, leidend in gastvrijheid, service en digitale dienstverlening. Transavia biedt voor zowel de vakantie- als de zakelijke reiziger een aantrekkelijke basis ticketprijs met additionele (betaalde) producten en diensten. Transavia vervoert per jaar 11 miljoen passagiers en opereert met een jonge, milieuvriendelijke vloot. Transavia biedt vluchten aan vanaf zeven bases in Europa; vanuit Nederland vanaf Amsterdam, Rotterdam/Den Haag en Eindhoven. Vanuit Frankrijk vanaf Parijs, Nantes en Lyon en vanuit Duitsland vanaf München.