12 juni 2017

Mirabeau en TJIP over AI-first tijdens am:innosurance

Na 9 jaar van mobile-first denken, staan we nu aan het begin van het AI-first tijdperk. De introductie van de Amazon Echo, gevolgd door een breed aanbod van AI services, maken geheel nieuwe en nog slimmere klantervaringen mogelijk in een sterk versnipperd omnichannel landschap.

AI en conversational interfaces

Edgard Beckand, Strategy Director bij Mirabeau en Dingeman Leijdens, CEO en oprichter van TJIP, bespreken tijdens onze sessie op am:innosurance de mogelijkheden van Artificial Intelligence. Denk hierbij aan de ontwikkeling van conversational interfaces zoals intelligente personal assistants en chatbots voor verzekeraars.

Aan de hand van de chatbot die Mirabeau samen met Transavia heeft ontwikkeld, delen we onze learnings over het opzetten van dit soort innovatieprojecten. Vervolgens gaat Dingeman dieper in op de toepassingsmogelijkheden van deze nieuwe manieren van communiceren binnen een verzekeringsplatform.

Dingeman Leijdens, founder en CEO van TJIP: "Wij zien het als een uitdaging om de front-offices van onder meer financials naar een volgend niveau te brengen; van de introductie van een extranet tot het realiseren van digitaal advies. Zonder de ontwikkeling van conversational interfaces is het volgende niveau in klantcontact niet haalbaar."

Edgar Beckand, Strategy Director bij Mirabeau en Mirabeau Labs: "Organisaties die de digitale transformatie niet bijhouden zullen de boot missen. Transavia is al ver met conversational interfaces, en daarom hebben we deze case gekozen om met het publiek te delen. Verzekeraars kunnen op dit gebied nog veel leren van de travel branche."

Conversational Interfaces: het begin van een revolutie?

• Datum: dinsdag 27 juni
  • Tijdstip: 15:00 uur - start parallelsessies
  • Locatie: Fort Voordorp, Groenekan
    Aanmelden voor deze sessie kan via de website am:innosurance
    Bekijk hier het gehele programma.

Over Mirabeau

Mirabeau helpt merken zoals ING en Transavia om in hoog tempo in te spelen op de steeds veranderende klantvraag. Vanuit klantbehoefte en gedrag, ontwikkelt het bureau platformen voor marktleiders waarop dagelijks miljoenen klanten feilloos hun weg vinden.

Over TJIP

De platform engineers van het Delftse technologiebedrijf TJIP ontwikkelen en ontwerpen digitale platformen om mensen, kennis en techniek te verbinden en organisaties efficiënter en transparanter te laten werken.
TJIP bouwt platformen die eenvoudig koppelbaar zijn met andere systemen. Het gebruikt daarvoor een waaier aan bewezen en nieuwe technologieën en test, verbetert en valideert deze in het TJIP LAB. In Delft werken honderd gedreven professionals aan mission critical platformen bij onder andere ABN AMRO, Achmea, BlackRock, Eurocross en HSK.