Services

Concept & Design

Digitale touch points staan centraal in ons leven. Denk aan de opkomst van Mobile, het Internet of Things (IoT) en Conversational Interfaces: ontwikkelingen die veranderend klantgedrag sterk stimuleren. De uitdaging van deze tijd? Continu inspelen op deze ontwikkelingen om als organisatie blijvend waarde toevoegen voor gebruikers en consumenten.

Het klantgedrag van morgen én overmorgen een stap voor blijven is daarom essentieel. Mirabeau vertaalt de identiteit en strategie van je merk naar gebruiksvriendelijke, innovatieve digitale oplossingen en zorgt dat inhoud, ontwerp, interactie en techniek naadloos op elkaar aansluiten. Digitale oplossingen die relevant en contextueel zijn op het juiste moment. En waarbij alles draait om de eindgebruiker.

Wil je écht het verschil maken voor gebruikers en opdrachtgevers, dan is design en techniek samensmelten essentieel

Merken komen online tot leven

Voorheen werden ‘offline’ huisstijlen doorvertaald naar de online wereld. Tegenwoordig zijn de rollen omgedraaid. Omdat de touch points tussen merk en consument vooral digitaal zijn, vindt de meeste branding plaats via internet. Daar komt het merk tot leven. De basis voor de merktaal wordt daarom steeds vaker online gelegd. Ons doel: een consistente merkbeleving bouwen en een toonaangevend design ontwerpen dat de consument blijft verrassen. Je merk is immers altijd in beweging.

Customer Experience

Iets beloven wat je niet (direct) kunt waarmaken, is op een digitaal kanaal een doodzonde. Het imago van je merk wordt tegenwoordig vooral gevormd door de ervaring van je klanten. Daarom staat de optimale customer experience altijd centraal bij de ontwikkeling van onze digitale oplossingen.

Werkwijze

Mirabeau houdt van ontwerpen met een doel. Daarom staat ook het design van de digitale interface volledig in het teken van (business)doelen behalen. Zo moet het ontwerp bijdragen aan je strategie, maar ook aan de positionering en het onderscheidend vermogen van je organisatie. Ons startpunt is altijd: een heldere strategische visie met een duidelijke focus op de eindgebruiker.

Na livegang blijven we het gebruik en klantgedrag binnen je digitale kanalen analyseren, en adviseren actief over verbeteringen. De KPI’s komen tot leven in een dashboard waarmee daadwerkelijk gestuurd kan worden op basis van feiten’. We testen, creëren content en zijn continu bezig onze ontwerpen te optimaliseren en door te ontwikkelen. Met een groter bereik en hogere conversie als resultaat.




Meer weten?