Creëer de beste user experience met optimalisatie-tool Optimizely


Op welke manier ben je online je klant het best van dienst? En, hoe zorg je ervoor dat hij makkelijk beslissingen kan maken?

De beleving van de klant maak je relevant (en waardevol!) door slim te voorspellen, snel te reageren en steeds te verrassen. Dit is na live-gang een continu proces van observeren, analyseren en testen. Door A/B testing, heatmap analyses, kwalitatieve feedback en het gebruik van tools zoals Optimizely maak je optimalisaties zo significant mogelijk wat resulteert in méér conversie op je digitale kanalen.

optimizely-landingspage-mirabeau

Verhoog conversie door de beste user experience

Je wilt je klanten de beste digital experience bieden. Bij Mirabeau begrijpen we wat daarvoor nodig is. We koppelen de juiste data uit verschillende systemen en doen dit altijd vanuit een business perspectief.

Optimizely is marktleider op het gebied van optimalisatie-tools en biedt oplossingen voor testing, targeting, analytics en personalisatie. Met Optimizely creëer je dankzij data de beste gebruikerservaring op desktop, mobiel en in mobiele apps. En dat zorgt voor meer conversie. 

"Optimization is a continuous cycle; therefore you should always be testing.

— Rémon van den Bergh, Lead Insights & Senior UX Researcher, Mirabeau

Optimizely maakt testen en personalisatie makkelijk

Optimizely's Experience Optimization Platform biedt een integrale oplossing voor Testing, Personalization en Analytics. Optimizely Testing is wereldwijd de meest gebruikte A/B testing oplossing en stelt je in staat om de meest optimale gebruikerservaring te creëren door te experimenteren. Zowel op desktop als op mobiele devices.

Targeting en Analytics

Alle nieuwe mogelijkheden en digitale diensten zorgen ervoor dat de klant een digitale ervaring 'op maat' verwacht. Met Optimizely Personalization zorg je ervoor dat je real-time targeted content aanbiedt, wat leidt tot een relevante ervaring voor de gebruiker. Optimizely biedt geavanceerde targeting mogelijkheden en third-party integraties. 

Dankzij data snel, gericht actie ondernemen 

Dankzij alle visuele tools zijn de functionaliteiten snel te implementeren en zie je eenvoudig de return on investment. De resultaten worden real-time via dashboards inzichtelijk gemaakt, waardoor je snel en gericht actie kunt ondernemen. 

Voorbeeld dashboard Optimizely

De gebruikerservaring optimaliseren

Optimizely is niet voor niets marktleider op het gebied van testen. Deze uitgebreide, gebruiksvriendelijke tool biedt jouw online bezoeker de beste digital experience. Daarnaast maak je optimalisaties significant door aanpassingen te baseren op data. Dit levert meer conversies op en een hogere return on investment. 

Benieuwd naar uw Optimizely mogelijkheden? 

Benieuwd naar uw optimalisatie kansen? Of op zoek naar ondersteuning in A/B testen en advies over hoe je moet beginnen? 

Neem contact op met onze Lead Insights, Rémon van den Bergh. Hij vertelt je hier graag meer over en kan je adviseren in test ideeën.

Ik wil meer weten over Optimizely